Monday, February 28, 2011

I'ts Dinner , Yeah.

minggu nih sgtttss la bizi. test la semua kan.. hari hari aku pegi balik, pegi balik kelas. tapii aku x tau la ape yang aku belajo. ntah ape ape la. blurr sangat sangat. aku x rase akuu boleh kot. tapi bile pikey balik mak aku dah anta aku jauh jauh x kan la aku nak hampekan diorang lak kan..

minggu ni aku ad 2 test. ada PDP jadah tu, ada 2 dinner i've to attend. soo,, veryy busy. x tau la nak describe ap yg ak rase skrng ni.penat. rase nak lempang orang. nak jerit. nak panjat tiang. sume aku nak. punyelah aku tensyen kan..haha. well, tapi yang peliknye aku boleh lak aku HAPDET BELOGG aku ni kan.? haha, xd la. ak baru je balik kelas. penat penat. jap gi aku nak prepare fr dinner, tgok aa nti ak dress up cmn, tema dah la retro.huhu. kang ak balun je sarung ken batik match dgn singlet.buat pulak solek ala gothic. sumpah perangai luar alam gile kauu. tapii, kalo x ikot tema pun x pe kan..? :p

No comments:

Post a Comment