Wednesday, March 2, 2011

Hari Ini dan Esok


hari ni dan esok ape? hari ni & esok& seterusnya aku akan terus follow perkembangan somebody yg emm, rahsie. :p tujelah aku nak ckap. aku kan secret admirer. belog dy pon ak follow senyapsenyap. tapi syg dia xde fb. aloh. kalo tak mst aku dah usha si MR. XXX tu harihari kan? <3 gedik x aku?


hari ni ada dua test.berat pale woo.



dan sekarang aku rasa merdeka teramat sangatss sebab dah boleh meng'kodok' tido aku yang tertangguh semenjak minggu lepas.ye lah, stady cm nak rak bagai. jwab test blank gak aku, :P adoih. penat lak aku besile kat tangge nih semate- mate nak online kan.. haha. pasnih aku nak pack pack barang nak pegi PDP jumaat nih, 3 hari 2 malam. rase cm eksaited bai, eh, kau adaa? x de kan, x de kan? so, enjoy la, cakap kat diri sendiri nih supaye lupekan masalah yang x kan penah nak abeh. btw, sorry la bro. aku x reti la nak hapdet mende mende best kat belog aku nih cm org len, so, still under construction yg entah bile la nak siap. nanti lah, bile aku dah reti nak berteknologi sket aku bagi blink blink bg silau mate korang bace. eh, ok, cik kay nak blah. nyenyamuk lak cm nak gaduh dgn aku memalam nih kan..? adoi. sekian . mekasih.

No comments:

Post a Comment